دوام بالا
چاپ مستقیم UV
قابل چاپ در ابعاد لارج فرمت

برای مشاوره اولیه و تخصصی و بررسی هزینه و قیمت خدمات با ما در ارتباط باشین

8400015 0912

چاپ روی پلکسی

نمایش ویدیو درباره چاپ پلکسی
فهرست مطالب

چاپ روی پلکسی در موارد مختلفی مورد نیاز بازار است و در مکان های مختلف تجاری، اداری، مسکونی و … از آن در ابعاد و طرح های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

چاپ روی پلکسی گلاس در حالت کلی با دستگاه چاپ یووی فلت بد انجام می گیرد که نوعی چاپ دیجیتال یا چاپ مستقیم میباشد.

در این نوع چاپ شما توانایی این را دارید که بر روی انواع پلکسی گلاس و طلق طرح و نقش دلخواه خود را در ابعاد بزرگ و تیراژ بالا با بهترین کیفیت و قیمت چاپ کنید.

ورق پلکسی ویژگی های مثبت زیادی دارد که این امر سبب می شود تا چاپ روی ورق پلکسی از جمله حوزه های شلوغ و پرطرفدار این حوزه باشد.

پلکسی در مقایسه با شیشه شباهت ها و تفاوت هایی دارد. شفافیت پلکسی از شیشه بیشتر بوده و به خوبی میتواند نور را از خود عبور دهد. همچنین پلکسی گلاس مقاومت خیلی خوبی در برابر آسیب های محیطی دارد.

رنگ پذیری خوب و استحکام و مقاومت بالا در برابر ضربه و عدم رطوبت پذیری از دیگر ویژگی ها و خصایص مهم ورق های پلکسی میباشد.

از دیگر تفاوت پلکسی گلاس به تنوع بسیار بالا در ساخت و برش با ضخامت های مختلف و متنوع می باشد که معمولا این بازه در بین 1 الی 40 میلی متر می باشد.

موضوع تنوع در ضخامت سبب شده تا پلکسی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.همچنین تنوع رنگبندی پلکسی گلاس از دیگر مزایای این محصول می باشد.

چاپ روی پلکسی گلاس

چاپ روی پلکسی

چاپ روی پلکسی گلاس به عنوان یکی از مهم ترین نوع چاپ های مورد نیاز بازار می باشد که یووی پرینت ایران با ارائه بهترین کیفیت نوع چاپی ارائه دهنده این نوع خدمت می باشد.

می توان با استفاده از چاپ مستقیم یووی فلت بد بر روی پلکسی گلاس طرح ها و نقش های دلخواه و مورد نیاز را چاپ کرد.

چاپ لوگو، تصویر، متن، طرح و موارد از این قبیل می تواند به خوبی بر روی پلکسی چاپ بشود و محصول نهایی مورد رضایت همگان قرار بگیرد.

ورق پلکسی گلاس در اندازه ها و ابعاد گوناگون در دسترس می باشد که با این وجود می توان حتی در تیراژ بالا هم بر روی پلکسی عمل چاپ را انجام داد و به تولید رساند.

چاپ مستقیم روی پلکسی

چاپ روی پلکسی

چاپ مستقیم روی پلکسی توسط دستگاه چاپ یووی فلت بر روی متریال پلکسی انجام می شود و از این رو با توجه به مستقیم بودن نوع چاپ، کیفیت بالایی را در نهایت شاهد خواهیم بود.

در حالت کلی هر نوع متریال و جنسی اگر عمل چاپ مستقیم بر روی آن صورت بگیرد، با بهترین کیفیت ممکن دارای طرح و نقش می شود و پلکسی هم از این قائده مستثنا نیست.

در مجموع چاپ مستقیم پلکسی دارای ویژگی ها و مزیت های زیر می باشد:

  • فرآیند چاپ توسط دستگاه یووی فلت بد صورت می گیرد.
  • بعد از تمام شدن عمل چاپ، رنگ و جوهر در سریع ترین زمان ممکن توسط اشعه یووی خشک می شود.
  • این سرعت بالای خشک شدن رنگ و جوهر سبب می شود تا کیفیت کار به طرز شگفت انگیزی بالا باشد.
  • پس از تمام شدن چاپ، یک نوع روکش یووی بر روی پلکسی انداخته می شود.
  • روکش انداخته شده سبب می شود تا با جلوگیری از رطوبت، از کاهش کیفیت چاپ و محصول نهایی جلوگیری شود.

چاپ روی طلق

چاپ روی طلق

چاپ روی طلق به وسیله دستگاه چاپ یووی فلت بد و به صورت مستقیم و پنج رنگ توسط یووی پرینت ایران صورت میگیرد.

می توان بر روی هر تعداد طلق دلخواه و در هر سایزی چه کوچک چه لارج فرمت طرح مورد نظر را به صورت مستقیم چاپ کرد.

در حالت کلی روش های زیادی برای چاپ طلق وجود دارد اما با این حال برای داشتن بهترین کیفیت ممکن چاپ و اقتصادی بودن کار بهتر است از چاپ مستقیم یووی کمک گرفت.

چاپ روی طلق پلاستیکی

چاپ روی طلق پلاستیکی

چاپ روی طلق پلاستیکی هم به مانند دیگر متریال های موجود در بازار قابلیت چاپ دارد و می توان طرح و نقش مورد نظر را بر روی طلق پلاستیکی چاپ کرد.

این متریال با توجه به خاصیت های منحصر به فردی که دارد، می تواند به خوبی فرآیند چاپ را پذیرا باشد که البته روش های مختلفی برای چاپ طلق پلاستیکی وجود دارد.

یکی از این روش ها چاپ مستقیم روی طلق می باشد که در این روش با استفاده از اشعه یووی به صورت مستقیم بر روی طلق طرح مورد نظر چاپ می شود و محصول نهایی با بهترین کیفیت ممکن آماده می شود.

انواع پلکسی و نحوه چاپ بر روی آنها

چاپ روی پلکسی

ورق های پلکسی به انواع مختلفی تولید می شوند. از انواع این ورق ها می توان به مات، شفاف و آینه ای اشاره نمود. ضخامت ورق ها نیز از 2 تا 40 میل متفاوت است.

بسته به این که از ضخامت های بیشتر ورق در امور مختلف استفاده شود هزینه های نیز تغییر می نماید. به طور کلی با افزایش ضخامت، قیمت ورق و هزینه چاپ نیز افزایش می یابد. ضخامت های بسیار زیاد ورق پلکسی در تولید مبلمان و تجهیزات منزل و یا پارتیشن ها استفاده می شود.

از چاپ مستقیم روی پلکسی می توان برای ایجاد طرح های دلخواه بر روی پارتیشن های نیز استفاده نمود. اما محبوب ترین نوع ورق های چاپی پلکسی که در دکوراسیون سازه ها نقس مهمی دارد طراحی و چاپ آسمان مجازی است. 

وزن کم و مقاومت چند برابری این متریال آن را به محصولی کاملا ایده آل برای امور مختلف تبدیل نموده است.

متریال پلکسی به دلیل وزن کمی که دارد بسیار جایگزین خوبی به جای متریال شیشه است.

دستگاه چاپ روی پلکسی

دستگاه چاپ روی پلکسی

برای انجام چاپ دیجیتال روی پلکسی گلاس بهترین گزینه چاپ مستقیم یا چاپ فلت بد می باشد.

از دستگاه فلت بد برای چاپ روی تمام سطوح صاف دیگر مانند چاپ روی شیشه ، چاپ روی سنگ ، چاپ روی چوب ، انواع چاپ روی فلز و … می توان استفاده کرد.

معمولا کاربران از عبارت چاپ uv روی پلکسی استفاده می کنند چون در تکنولوژی ساخت دستگاه های فلت بد از تابش نور یووی برای خشک کردن جوهر بهره گرفته می شود.

کیفیت چاپ روی پلکسی

کیفیت چاپ روی پلکسی

یووی پرینت ایران با استفاده از جدیدترین روش ها و دستگاه های به روز در حوزه چاپ پلکسی و همچنین تصمین استفاده از متریال مرغوب، کیفیت چاپ روی پلکسی را تضمین میکند.

در حالت کلی پلکسی چاپی مورد استفاده ما دچار تغییر رنگ نمی شود و مشکل پوسته پوسته شدن و خراب شدن نخواهد داشت.

همچنین عوامل و موارد زیادی در کیفیت نهایی چاپ تاثیرگذار می باشند که رعایت آن ها به دستیابی نتیجه نهایی کمک زیادی میکند.

با این حال، یک عامل اساسی که باید تعیین شود، روش چاپ UV است که تیم UV پرینت ایران از جدیدترین و با کیفیت ترین روش های چاپ روی پلکسی استفاده میکند.

همچنین از دیگر خدمات ما می توان به چاپ فلزات، سنگ مصنوعی و چاپ روی سرامیک اشاره کرد.

کاربرد چاپ روی پلکسی

چاپ پلکسی

پلکسی گلاس در اوایل ورود به بازار ایران خود را جایگزین مناسبی برای شیشه معرفی کرد، ولی با گذر زمان و با توجه به تنوع بالای این محصول ، اجرای دکوراسیون داخلی و حتی در ساخت و اجرای محصولات نیز استفاده شد.

استفاده در صنایع زیر معدود مدل های استفاده از این محصول می باشد :
• ساختمان سازی ( جایگزین مناسبی برای شیشه با وجه تمایز چاپ پذیری بالا برای استفاده در نمای ساختمان و دکوراسیون آسانسور ها )
• ساخت تندیس و هدایای تبلیغاتی
• اجرای پروژه های آسمان مجازی
• باکس بسته بندی بسیاری از محصولات
• تابلوسازی و چاپ لوگو پلکسی ( از ورق پلکسی گلاس و طلق کریستال در ساخت انواع تابلو استفاده می شود ، تابلو های چنلیوم ، ال ای دی ، استند های تبلیغاتی ، تابلو لایت باکس و …)
• کارت دعوت و محصولات دکوراتیو

چاپ uv روی پلکسی

چاپ uv روی پلکسی

چاپ uv روی پلکسی به این صورت است که بعد از چاپ شدن طرح روی پلکسی به صورت مستقیم، اشعه یووی بر روی پلکسی تابانده می شود تا جوهر و رنگ خشک بشود.

به این ترتیب این فناوری ترکیب رنگی نامحدودی را برای ما امکان پذیر می کند.

چاپ دیجیتال یووی روشی به مراتب سریع و اقتصادی برای چاپ تصاویر با کیفیت و منعطف بر روی پلکسی برای کاربردهای معماری و طراحی داخلی میباشد.

این روش بسیار سریع تر از روش های قبلی و سنتی چاپ روی پلکسی می باشد و دوام و مقاومت قابل قبولی دارد.

دقیقا هر طرحی مد نظر داشته باشید با کیفیت بالا و بسیار دقیق بر روی شیشه قابلیت چاپ دارد.

تمامی دستگاه هایی که قابلیت چاپ زدن را دارند، جوهرهایشان روی سطحی که سفید باشد رنگ اصلی خود را نمایان می کنند.

به دلیل بافت جنس این متریال که از ترموپلاستیک می باشد، جوهرها به راحتی روی پلکسی قرار می گیرند و به واسطه تابش نور uv به موازات چاپ،روی متریال گرم شده و جوهر به بافت پلکسی وصل میشود و یا میچسبد.

و برای چاپ با کیفیت بهتر بالای پلکسی گلاس تراکم بالای سطحی این متریال می باشد که خروجی چاپ یکنواخت و با رزولوشن بالایی را به شما تحویل خواهد داد.

چاپ روی پلکسی در تهران

چاپ روی پلکسی در تهران

میتوان با استفاده از دستگاه چاپ یووی در حوزه چاپ روی پلکسی در تهران و یا دیگر نواحی کشور عزیزمان ایران یک چاپ با کیفیت و زیبا را بر روی شیشه انجام داد.

در حالت کلی چاپ یووی روی پلکسی می تواند با توجه به گسترده و وسیع بودن بازار هدف آن در اقصی نقاط ایران از جمله تهران مورد کاربرد همگان قرار بگیرد.

همچنین می توان از پلکسی در جاهای مختلفی استفاده کرد؛ مکان هایی مانند بنگاه ها، سر در مغازه و بازار ها ها، شرکت های خصوصی و دولتی، مدارس، مراکز آموزشی، تابلو های تبلیغاتی، مراکز درمانی و …

می توان عنوان کرد که مراکز مختلف و متنوعی برای چاپ روی پلکسی وجود دارد و به طور کلی این حوزه دارای جذابیت و گیرایی زیادی می باشد.

با این حال اما تیم یووی پرینت ایران با داشتن بهترین و جدیدترین تکنولوژی، دستگاه چاپ، کارکنان خبره، تیم دلسوز و با مهارت می تواند پاسخگوی نیاز چاپ بازار در تهران و دیگر نواحی سرزمین عزیزمان باشد.

چاپ دیجیتال روی پلکسی

چاپ دیجیتال روی پلکسی

چاپ دیجیتال روی پلکسی و همچنین طلق بهتر است توسط دستگاه چاپ مستقیم صورت بگیرد تا طرح مورد نظر با بهترین شکل ممکن بر روی پلکسی چاپ بشود و کیفیت نهایی کار مطلوب باشد.

می توان پس از طراحی طرح مورد نظر، فایل ایجاد شده را به دستگاه شناساند و بعد از آن فرآیند چاپ دیجیتال پلکسی را عملی کرد.

چاپ لوگو روی پلکسی

چاپ لوگو روی پلکسی

به طور کلی هر سازمان و یا شرکت و بنگاه تجاری می تواند دارای لوگوی مخصوص به خود باشد و به همین دلیل چاپ لوگو روی پلکسی می تواند به زیبایی و ارزش آن سازمان اضافه بکند.

لوگو و نماد ها می توانند با توجه به این که هویت سازمانی را با خود به همراه دارند، می توانند به خوبی نشان دهنده ماهیت درون و بیرون سازمانی باشند.

می توان در سازمان ها و ادارات و یا هر محل کسب و کاری لوگوی مربوط به آن شرکت یا محل را بر روی شیشه چاپ کرد تا در معرض دید عموم قرار بگیرد.

این موضوع سبب میشود تا هم کارکنان و هم مراجعین به شرکت یا بنگاه اقتصادی به خوبی با ماهیت سازمان در نگاه اول خوب بگیرند.

می توانید از کارشناسان یووی پرینت ایران برای چاپ لوگو روی شیشه کمک بگیرید.

قیمت چاپ روی پلکسی

قیمت چاپ روی پلکسی

قیمت چاپ روی پلکسی به عواملی نظیر ابعاد، ارتفاع، سنگینی، تیراژ کار، متنوع بودن طرح، رنگ های زمینه و پس زمینه، میزان دقت متریال و … بستگی دارد و این موارد نقش مهمی در تعیین نهایی قیمت چاپ پلکسی دارند.

بهتر است برای مناسب کردن قیمت و اقتصادی بودن کار، کار در تیراژ بالا صورت بگیرد تا صرفه اقتصادی چاپ و کار بیشتر باشد هر چند کار تکی هم با استفاده از چاپ مستقیم همچنان به صرفه است.

سوالات متداول

چاپ مستقیم روی پلکسی چیست؟

چاپ مستقیم روی پلکسی این امکان را در اختیار ما قرار داده تا بتوان تقریبا روی تمام اجسام با جنس سخت مانند شیشه ، سنگ ، کاشی ، چوب ، سرامیک ، استیل ، MDF ، پلاستیک ، فوم ، تخته ، پلکسی گلاس ، طلق و … بتوان چاپ انجام داد.

قیمت چاپ مستقیم یووی روی پلکسی به چه صورت است؟

محاسبه هزینه چاپ روی پلکسی به صورت کار به کار محاسبه می شود

و عواملی نظیر سایز ، تعداد ، قطر ، نوع طرح ، چاپ 5 رنگ و چاپ برجسته بر روی قیمت گذاری چاپ روی شیشه تاثیر دارند.

به همین منظور برای استعلام قیمت باید با تیم یووی پرینت ایران در تماس بود.

آیا میتوان طیف 5 رنگ را روی پلکسی چاپ کرد؟

دستگاه های چاپ فلت بد امکان چاپ 5 رنگ روی همه ی اجسام و متریال ها را دارند. پس انواع پلکسی نیز از این روش دور نیستند.

دوام بالا
چاپ مستقیم UV
قابل چاپ در ابعاد لارج فرمت

برای مشاوره اولیه و تخصصی و بررسی هزینه و قیمت خدمات با ما در ارتباط باشین

8400015 0912

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *