یکی از اقدامات تبلیغاتی که شرکت ها در فضای رقابتی انجام می دهند استفاده از تابلو تبلیغاتی شرکتی است. این نوع تابلو ها در انواع مختلفی ساخته می شوند تا نوع کسب و کار و برند شرکت را به نمایش بگذارند.

آشنایی با تابلو تبلیغاتی شرکتی

شرکت های مختلف با اهداف مختلفی تأسیس می شوند و فعالیت می کنند. همه شرکت ها فارغ از نوع فعالیتی که می کنند زمان و هزینه زیادی را به فعالیت های  تبلیغاتی اختصاص می دهند.

تبلیغات یکی از مهم ترین فعالیت ها در هر کسب و کاری است که برای جذب مشتریان بیشتر و افزایش فروش انجام می شود. یکی از مؤثرترین شیوه های تبلیغاتی استفاده‌ از تابلوهای تبلیغاتی است.

یکی از انواع پرکاربرد تابلوهای تبلیغاتی، تابلو تبلیغاتی شرکتی است که برای اهداف تبلیغاتی شرکت ها طراحی و ساخته می شوند.

این نوع تابلو تبلیغاتی تمپلیت مخصوصی دارد و در شرکت ها، اداره ها و کارخانه های مختلف استفاده می شود.

شرکت ها از این طریق برند، محصولات و خدمات خود را معرفی می نمایند تا مشتریان و درصد فروش بالاتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: تندیس پلکسی

انواع تابلوهای شرکتی

تابلوهای شرکتی تنوع زیادی دارند و بسته به نوع کسب و کار در داخل و خارج از شرکت استفاده می شوند. با استفاده از تابلوهای شرکتی می توانید خود را به مخاطبان هدف خود بشناسانید  و اعتماد آن ها را جلب نمایید.

مطالعه بیشتر  بج سینه چیست و کاربرد آن در کسب و کار چگونه است؟

انواع تابلوهای شرکتی در محیط بیرون از شرکت به منظور معرفی شرکت و انجام تبلیغات و در داخل شرکت به عنوان تابلو راهنما استفاده می شود.

تابلو شرکتی چلنیوم، فلکسی، استیل، پترن، ترموود، کامپوزیت و وکیوم از انواع تابلوهای شرکتی هستند.

کابردهای تابلوهای شرکتی

تابلوهای شرکتی می توانند شرکت را از شرکت های دیگر متمایز نمایند و مشتریان بیشتری را جذب کنند.

شرکت هایی که در شهرک های صنعتی در کنار یکدیگر واقع هستند از تابلو تبلیغاتی شرکتی استفاده می کنند تا مشتریان آن ها را به راحتی پیدا کنند. به بیان دیگر این نوع  تابلوها مانند پلاک منازل معرف شرکت هستند. درحقیقیت شرکت هایی که از تابلو شرکتی استفاده نمی کنند فاقد هویت هستند.

تابلوهای سردر شرکت نمایانگر نام، لوگو و برند شرکت هستند. با وجود تابلو تبلیغاتی در سردر شرکت مشتریان و ارباب رجوع ها به راحتی می توانند به شما مراجعه کنند.

با قرار دادن تابلو شرکتی در مکان های دیگر مانند پشت بام می توان آن را به عنوان یک ابزار تبلیغاتی در معرض دید همه قرار داد و توجه بیشتری را جلب کرد.

علاوه بر این نوع دیگری از تابلوهای شرکتی تابلوهایی هستند که در قسمت های مختلف نصب می شوند و به عنوان راهنما عمل می کنند.  در واقع تابلوهای شرکتی در داخل شرکت نوعی تابلو راهنما هستند و در طبقات، اتاق ها، راهروها و قسمت های مختلف استفاده می شوند.

تابلو ورود، تابلو شماره اتاق، تابلو طبقات و تابلو خروج اضطراری از این نوع تابلوهای شرکتی هستند. وجود این تابلوها از سردرگرمی جلوگیری می کند و سرعت انجام کارها را بالا می برد.

مطالعه بیشتر  حکاکی به روش اسکرایب

تابلو تبلیغاتی شرکتی می تواند اطلاعات مهمی از قبیل پیام های تبلیغاتی، تخفیف ها و محصولات ویژه شما را به نمایش بگذارد.

کابردهای تابلوهای شرکتی

لزوم استفاده از تابلو تبلیغاتی شرکتی

شرکت های بزرگ و حتی کوچک نیاز مبرمی به تابلو تبلیغاتی شرکتی دارند. تابلوهای تبلیغاتی برند تجاری ‌شرکت را به نمایش می گذارد و اعتماد و اطمینان مشتریان را جلب می کند.

استفاده از تابلو تبلیغاتی برای شرکت ها علاوه بر زیبایی دکوراسیون بیرونی، به شرکت هویت و اعتبار می بخشد.

امروزه طراحی های خلاقانه و چشم نواز تابلوهای تبلیغاتی می توانند توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کنند.

استفاده از طرح های جذاب، نورپردازی زیبا و رنگ های مختلف در تابلوهای تبلیغاتی شرکتی علاوه بر معرفی شرکت توجه بیشتری را به شرکت جذب می کند.

مطالعه پیشنهادی: بهترین رنگ برای تابلوی تبلیغاتی چیست؟

استفاده از تکنولوژی در تابلوهای تبلیغاتی شرکتی

ترکیب تکنولوژی در تابلوهای تبلیغاتی توانسته تابلوهای تبلیغاتی را به یک اثر هنری و چشم نواز تبدیل نماید.

استفاده از تکنولوژی به صاحبان کسب و کار و شرکت ها این امکان را می دهد تا طرح های جذاب و خلاقانه تری را در قالب تابلوهای شرکتی پیاده کنند.

تابلو تبلیغاتی سه بعدی، استفاده از تصاویر متحرک، نورپردازی و افکت های نوری از موارد جذابی هستند که با پیشرفت تکنولوژی به تابلوهای تبلیغاتی شرکتی افزوده شده اند.

با استفاده از تابلوهای مدرن تبلیغاتی شرکت ها می توانند تمایز بیشتری را با رقبا خود ایجاد کنند و از آن ها پیشی بگیرند.

بیشتر بخوانید: چاپ روی چرم

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *