چاپ روی آینه
چاپ روی آینه

آینه ها دارای خواص متعددی از جمله قابلیت داشتن انعکاس تصویر، زینتی بودن و زیبایی آن مورد توجه همگان قرار دارند و به این طبع چاپ روی آینه هم دارای طرفداران زیادی می باشد.

می توان به وسیله چاپ روی آینه تاثیر بسیار خوبی را در دکوراسیون داخلی و معماری محیط به وجود آورد و به زیباتر شدن محیط کمک شایانی کرد.

از آن چا که اینه ها در محل های مختلفی استفاده می شوند و مصرف خانگی و تجاری هم دارند، اهمیت زیبا بودن طراحی آن ها هم دو چندان می باشد.

چاپ آینه در صورت داشتن کیفیت بالا و دوام مناسب می تواند نظر هر بیینده ای را به خود جلب کند و باعث تحسین همگان بشود.

در راستای همین موضوع، یووی پرینت ایران به عنوان یکی از برترین مجتمع های چاپ حال حاضر در تلاش است تا خدمات چاپی مشتریان حود را از جمله کسانی که نیاز به چاپ روی اینه دارند را به خوبی برطرف بنماید.

چاپ آینه

چاپ روی آینه
چاپ روی آینه

یکی از نوین ترین و مدرن ترین روش ها برای زیبایی دکوراسیون داخلی، استفاده از آینه چاپی و قرار دادن آن در محل مناسب می باشد.

می توان طرح ها و نقش و نگار مورد نظر را بر روی آینه به صورت مستقیم چاپ کرد و به این وسیله به زیبایی محیط کمک زیادی کرد. همچنین می توان به صورت لارج فرمت و در ابعاد بزرگ و پهن هم این محصول را تولید کرد.

مطالعه بیشتر  روش های چاپ روی شیشه

زمینه استفاده آینه بسیار گسترده است و در مصارف صنعتی تا تزیینی، انواع و اقسام آینه‌ها به کار می‌روند.

مهم‌ترین مصارف آینه در زندگی روزمره و در لوازم زینتی است. انواع آینه در بازار وجود دارد که از این دسته‌بندی می‌توان به آینه‌های محدب، مقعر و آینه تخت اشاره کرد. خوشبختانه به مدد تکنولوژی‌های جدید، چاپ روی انواع آینه ممکن شده است. چاپ روی آینه و شیشه بیشتر در مصارف هنری، تبلیغاتی و دکوراسیون رواج دارد. آینه‌ها در انواع ضخامت مختلف در بازار یافت می‌شوند.

چاپ روی آینه ، آینه شما را تبدیل به یک محصول زیبا و هنری خواهد کرد. با چاپ روی آینه شما می‌توانید یک تابلوی زینتی در دل یک آینه داشته باشید که به لحاظ کارکرد هر دو را شامل می‌شود.

بغیر از این، می‌تواند جنبه تبلیغات محیطی را نیز برای کسب و کار شما ایفا کند. آینه‌ها قابلیت نصب در انواع راهرو، مغازه، آسانسور، طبقات و حتی روی سقف را دارند. یکی از ویژگی‌های آینه، گرایش بیشتر خانم‌ها نسبت به آقایان به تماشای آن‌ها است که می‌تواند به لحاظ تبلیغاتی در اماکنی که خانم‌ها در رفت و آمد هستند تاثیر بیشتری داشته باشد.

برای چاپ عکس روی آینه باید دقت داشته باشید که چاپ با دستگاه‌های چات فلت بد دارای یک سری محدودیت از نظر ابعاد است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

چاپ عکس روی آینه

چاپ روی آینه
چاپ روی آینه

موازد زیادی پیش میاد تا نیاز به چاپ عکس روی آینه باشد. به عنوان مثال ممکن است کسی بخواهد روی آینه عکس یک روز مهم را و یا یک لحظه به یاد ماندنی را بر روی آینه چاپ بکند.

مطالعه بیشتر  کاربرد های چاپ یووی رول در صنعت تولید محصولات چرمی

این موضوع سبب می شود تا هر وقت فرد مورد نظر آینه را مشاهده می کند، نگاهش به اون تصویر و یا لحظه خاص هم بیفتد. به این ترتیب همیشه این موضوع در معرض دید همگان قرار خواهد داشت.

همچنین ممکن است طرح یا تصویری برای شما جذاب باشد و تمایل داشته باشید آن را بر روی آینه در اتاق، منزل و یا محل کار خود چاپ کنید تا همیشه جلوی چشم شما باشد.

به وسیله دستگاه یووی فلت بد می توان به خوبی بر روی آینه عکس مورد نظر را چاپ مستقیم کرد تا در نهایت یک چاپ 5 رنگ و کیفیت بالا را در اختیار داشته باشیم.

چاپ لوگو روی آینه

چاپ روی آینه
چاپ روی آینه

می توان در شرکت ها، کارخانه ها، ارگان ها و مراکز اداری و رسمی چاپ لوگو روی آینه را صورت داد. به این صورت که نماد و لوگو سازمان مورد نظر به صورت مستقیم و یووی بر روی آینه چاپ بشود.

این امر سبب می شود تا هم در امر بازاریابی و جذب مشتری و سرمایه و همچنین در زمینه زیبایی و اعتبار بخشیدن به سازمان و ارگان کمک شایانی بشود.

همچنین داشتن همچین جلوه ای قطعا زینت بخش محیط و دکوراسیون داخلی محل مورد نظر خواهد بود.

کاربرد چاپ روی آینه

چاپ روی آینه
چاپ روی آینه

از جمله کاربرد های چاپ روی آینه می توان به موارد مختلفی اشاره کرد و نام برد. به عنوان مثال در بیمارستان ها، مراکز درمانی، آرایشگاه ها، سازمان ها، شرکت ها، فروشگاه ها اشاره کرد.

همچنین می توان از آینه رومیزی دستی هم در موادر مختلفی نظیر ورزشگاه ها، باشگاه ها، مراکز ورزشی، منازل و ویترین مغازه ها هم اشاره کرد تا حس زیباتری را به محیط و دکوراسیون آن بدهد.

مطالعه بیشتر  هرآنچه که باید درمورد چاپ لایت باکس بدانیم

این موارد سبب می شود تا لوکس بودن و دل پذیر بودن محیط مورد نظر به وسیله چاپ آینه به خوبی صورت بگیرد و در این راستا قدم های مهمی برداشته بشود.

قیمت چاپ روی آینه

چاپ روی آینه
چاپ روی آینه

برای اعلام قیمت چاپ روی آینه فاکتور های زیادی مانند طرح مورد نظر، ابعاد آینه، متریال اولیه، میزان تیراژ کار و … وجود دارد.

یووی پرینت ایران با ارائه چاپ مستقیم و چاپ روی شیشه آن هم به صورت 5 رنگ و یووی امکان این را دارد که با بهترین قیمت ممکن و در سریع ترین زمانی که مقدور است محصول نهایی را برای مشتریان عزیز خود آماده کند.

آینه ها در صورت داشتن طرح و تصویر زیبا می توانند ارزش افزوده زیادی را برای محیط و دکوراسیون داخلی محیط به ارمغان بیارند و این امر سبب می شود تا در صورت ارائه قیمت مناسب چاپ آینه، این امر صرفه اقتصادی مناسبی را برای سفارش دهندگان این نوع محصول داشته باشد.

اگر قصد دارید یک آینه دکوراتیو و با طرح و عکس دلخواه خود داشته باشید، می توانید با کارشناسان یووی پرینت ایران در تماس باشید و از مشاوره آن ها و خدمات بی نظیر یووی پرینت ایران بهره مند شوید.

همچنین می توانید از نمونه کار های چاپ شده ما هم دیدن فرمایید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *