بهترین کیفیت را با ما داشته باشید
خدمات چاپ مستقیم و برش لیزری 

چاپ یووی روی کاشی

چاپ روی کاشی uv پرینت ایران
چاپ روی کاشی

چاپ روی کاشی یک محصول و یک راه ساده و موثر برای منحصر به فرد کردن محیط داخلی و دکوراسیون داخلی میباشد.

استخر، دودکش، نما، دیوار و کف و … از جمله مواردی است که زمینه چاپ UV روی کاشی میباشد. جوهرهای UV و چاپ UV به شما کمک می کنند تا به سرعت و با حداقل هزینه، روکش های اصلی، از جمله یک تکه را ایجاد کنید.

می توان با چاپ یووی روی کاشی علاوه بر دادن زیبایی و طرح های مختلف به کاشی، استحکام و مقاومت خوبی برا به کاشی و سرامیک می دهد.

روش های مختلفی برای چاپ روی مواد سرامیکی وجود دارد، از جمله، اما نه محدود به دیجیتال. هم ماشین‌های اختصاصی و هم چاپگرهای تخت UV چند منظوره نیاز به سرامیک‌های چاپ دیجیتال را برآورده می‌کنند.

در مقایسه با یک فرآیند آنالوگ، یک فرآیند دیجیتال هزینه‌های مربوط به راه‌اندازی نمایشگرها یا فیلم‌ها را حذف می‌کند، و زمان چرخش را سریع‌تر می‌کند و باعث می‌شود زمان‌های کوتاه را در عین به حداکثر رساندن بازده درآمد ایجاد کند.

به همین دلیل و از همین رو این هزینه کاهش یافته در سطح خریدار نیز مشاهده می شود. محصولات سفارشی به لطف مواردی مانند کاهش زمان تولید می توانند قیمت مناسبتری در قیاس با روش های پیشین داشته باشند.

مزایای ترکیب جوهرهای سرامیکی برای شیشه و فرمت عریض، فرآیندهای چاپ دیجیتال واضح شامل دوام UV در شرایط بیرونی، چسبندگی عالی، و مقاومت در برابر مواد شیمیایی و خراش است.

مطالعه بیشتر  بهترین مکان ها برای نصب استیکرهای تبلیغاتی پرفروش

جوهرهای سرامیکی را می‌توان لمینیت، خم و دوجداره کرد و همچنین می‌توان سطح اول را چاپ کرد.

چاپ دیجیتال امکان طراحی زنده یا تک رنگ با شخصی سازی کامل و بدون هزینه راه اندازی را فراهم می کند.

سرامیک و کاشی تخت را می توان با چاپ UV و جوهرهای ارگانیک، چاپ در یک لایه و لمینت چاپ کرد. با این حال، چالش هایی برای استفاده از این روش ها وجود دارد. جوهر چاپ شده ارگانیک UV می تواند مشکلات چسبندگی با شیشه، مشکلات خراشیدگی و چالش های مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش داشته باشد.

بنابراین این نوع چاپ عمدتاً برای روکش دیوارهای داخلی – به عنوان مثال، پشتی آشپزخانه – استفاده می شود، جایی که می توان آن را با رنگ آمیزی پشت محافظت کرد. ناهوم ادامه می دهد که محیط نصب نیز باید برای مسائل دوام محیطی در نظر گرفته شود.

چاپ یووی روی کاشی مزایای زیادی از جمله کاهش هزینه تولید، افزایش سرعت تولید و بالا بودن کیفیت محصول نهایی دارد.

این نوع چاپ امروزه طرفداران زیادی را به خود پیدا کرده است.

چالش انتقال به چاپ روی کاشی، برآوردن الزامات سرعت، مقرون به صرفه بودن و انطباق با استانداردهای صنعت مربوطه است.

چاپ عکس روی کاشی

چاپ روی کاشی uv پرینت ایران
چاپ روی کاشی

چاپ عکس روی کاشی آن هم با کیفیت عالی بر روی کاشی و سرامیک می تواند تزئین کننده فضای داخلی محیط باشد.

یووی پرینت ایران با داشتن جدیدترین و بهترین دستگاه های روز در زمینه چاپ یووی روی کاشی میتواند طرح و عکس دلخواه شما را بر روی کاشی چاپ کند.

مطالعه بیشتر  مزایای چاپ استیکر به عنوان پوستر دیواری

میتوان با استفاده از دستگاه ما این چاپ را در ابعاد لارج فرمت بر روی کاشی یا سرامیک آن هم با کیفیت بالا انجام داد.

از کاشی گرفته تا شیشه، فناوری‌های چاپ یووی امکان چاپ مستقیم و بدون واسطه عکس ر ا بر روی مواد شکننده ای همچون کاشی فراهم می‌کنند. با این قابلیت، مزایای چاپ دیجیتال مانند چرخش سریع، راه‌اندازی کم و کوتاه مدت مقرون‌به‌صرفه فراهم می شود.

از چاپگرهای یووی معمولاً و به طور کلی برای تزئین سطوح و کاشی های سرامیکی استفاده می شوند. این فناوری برای کاربردهای معماری و دکوراسیون داخلی برای مواردی مانند نما، نرده ها، سایبان ها، جداکننده ها، پارتیشن ها، درها، و آشپزخانه و شیشه دوش مناسب است.

برای سفارش چاپ روی کاشی می توانید با تیم UV پرینت ایران در تماس باشید و سفارش خود را ثبت کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *