بهبود فضای داخلی

بهبود فضای داخلی uv پرینت ایران
بهبود فضای داخلی

با این نکات آسان، فضای داخلی خانه خود را بهبود بخشید

اگر در مورد نحوه شروع دکوراسیون داخلی خود سردرگم هستید، این مقاله برای شما مناسب است. از طریق برنامه ریزی از قبل و یادگیری از کسانی که در مورد طراحی می دانند، می توانید واقعاً سر و صدا ایجاد کنید حتی اگر از نظر مالی محدودیت دارید. نکات مفیدی را در اینجا در این مقاله خواهید یافت.

در یک اتاق خانوادگی، سعی کنید مبلمان خود را به صورت مرکزی بچینید. مرکزی اختصاص داده شده به تماشای تلویزیون، مرکزی اختصاص داده شده به مطالعه و مرکزی اختصاص داده شده به گفتگو با خانواده و دوستان داشته باشید. این یک راه عالی برای شکستن مبلمان شما، جذابیت بصری به اتاق و همچنین کاربرپسند کردن فضا است.

رنگ هایی با همان رنگ انتخاب کنید. وقتی این کار را انجام می‌دهید، حتی اگر رنگ‌ها به نظر می‌رسند که «همخوانی ندارند»، در یک خانواده رنگی قرار دارند. این باعث می شود آنها به گونه ای ترکیب شوند که برای چشم خوشایند باشد. وقتی نمونه‌های رنگی را از فروشگاه دریافت می‌کنید، رنگ‌ها را در همان موقعیت روی هر کارت بررسی کنید. آنهایی هستند که مقادیر رنگ مشابهی دارند.

آموزش نقاشی دیوار قبل از رنگ آمیزی دیوار. این ممکن است منطقی به نظر برسد، اما اگر از کیفیت رنگ خود، نحوه استفاده صحیح از آن و میزان نیاز خود آگاه نباشید، ممکن است خرابکاری کنید یا پول زیادی از دست بدهید. سعی کنید برای دریافت نکاتی در مورد تکنیک ها و انواع رنگ به یک فروشگاه لوازم خانگی بروید.

طراحی داخلی

بهبود فضای داخلی uv پرینت ایران
فضای داخلی

وقتی صحبت از طراحی داخلی به میان می‌آید، توصیه‌هایی از طراحان برجسته با ذره‌ای نمک و پیروی از غرایز خود کمک می‌کند. هنگامی که متوجه شوید دقیقاً به دنبال ایجاد چه چیزی هستید، خانه شما بسیار بهتر خواهد شد و همیشه بهترین کار این است که به قضاوت خود تکیه کنید.

مطالعه بیشتر  روش های چاپ روی شیشه

یک نکته عالی برای طراحی داخلی این است که سعی کنید نظر یک هنرمند را هنگامی که در نظر دارید تغییراتی ایجاد کنید، جلب کنید. مردم معمولاً فکر می‌کنند که بهتر می‌دانند و همه انتخاب‌های طراحی خود را بدون هیچ ورودی انجام می‌دهند. یک هنرمند چشم خود را آموزش داده است و آنها معمولاً می توانند به شما در انتخاب طراحی محکم کمک کنند.

به جای تعویض کشوها و کابینت های اتاق خواب و آشپزخانه، دستگیره ها و دستگیره های جدید تهیه کنید. فقط یک اشاره نقره بر روی یک دستگیره، یا یک دستگیره جدید روشن، می تواند قطعات قدیمی را به زندگی بازگرداند. به فضایی که می خواهید فکر کنید و بر اساس آن قطعات کوچکی را انتخاب کنید. شما مجبور نخواهید بود پول زیادی خرج کنید و همچنان شاهد پیشرفت خواهید بود.

کل روشنایی هر اتاق به پرده هایی که می گذارید بستگی دارد. رنگ‌های تیره‌تر مانند سیاه، قهوه‌ای و تیره، قرمز یا آبی اجازه ورود نور طبیعی کافی به اتاق را نمی‌دهند و باعث تاریک شدن اتاق می‌شوند. سعی کنید پرده‌هایی با رنگ روشن‌تر، مانند برنزه، سفید، هلویی، بژ و مایل به قهوه‌ای انتخاب کنید.

به هر قیمتی شده از درهم ریختگی در پروژه طراحی داخلی خود اجتناب کنید. فرقی نمی‌کند مشکل مبلمان زیاد باشد یا فضای ذخیره‌سازی کم، فضاهای شلوغ و شلوغ باید ساده و ساده‌سازی شوند تا به درستی کار کنند. اگر محیط به اندازه زندگی شما شلوغ و دیوانه کننده باشد، استراحت در خانه غیرممکن است.

در حالی که لامپ های فلورسنت در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند و عمر طولانی تری نسبت به لامپ های رشته ای دارند، اما همیشه برای برخی از مناطق خانه ایده آل نیستند. آنها نور شدیدتر و آبی‌تری نسبت به لامپ‌های رشته‌ای ساطع می‌کنند. لامپ های فلورسنت اغلب برای آشپزخانه و حمام مناسب هستند. برای مناطقی مانند اتاق نشیمن یا اتاق نشیمن، نور ملایم تر و ظریف تر یک لامپ رشته ای ممکن است انتخاب بهتری باشد.

مطالعه بیشتر  چاپ روی شیشه ادکلن

مبلمان قدیمی را قبل از تعویض رنگ یا لاک بزنید. اون میز کناری که میخوای پرت کنی بیرون؟ ابتدا یک لاک نقره ای روی آن امتحان کنید و ببینید آیا آن را بهتر دوست دارید یا خیر. گاهی اوقات تنها چیزی که برای ایجاد ظاهری جدید نیاز دارید یک لاک یا رنگ سریع است. خلاق باشید و حتی به استفاده از شابلون فکر کنید. ممکن است متوجه شوید که ظاهر جدید آن مبلمان قدیمی را دوست دارید!

حمام های کودکان باید فضاهای سرگرم کننده ای باشد که پر از رنگ و طرح باشد. با استفاده از پرده حمام، حوله و برچسب دیواری قابل جابجایی، یک شخصیت تلویزیونی یا کارتونی مورد علاقه را در طراحی فضا در نظر بگیرید. این یک راه سرگرم کننده برای سفارشی کردن فضا به گونه ای است که در آینده به راحتی قابل تغییر است.

یک نکته شگفت انگیز طراحی داخلی این است که سعی کنید فضای بیرون را به داخل خانه بیاورید. اگر پاسیو دارید که می‌توان آن را باز کرد، موانعی را که فضای بیرونی و داخلی را از هم جدا می‌کند، بردارید. همچنین می توانید یک سایبان در حیاط پشتی اضافه کنید که به شما امکان می دهد از فضای بیرونی خود به عنوان بخشی از خانه استفاده کنید.

برای اینکه بیشترین بهره را از طراحی داخلی خود ببرید، از عناصری استفاده کنید که ماندگار باشند. مبلمان و وسایلی با جذابیت کلاسیک بخرید که به طور یکپارچه از دوران کودکی تا دوران نوجوانی آنها گذر کند. سپس می‌توانید با بالش‌ها، رخت‌خواب‌ها، و وسایلی که مناسب سن هستند و راحت‌تر و کم‌هزینه‌تر تغییر می‌کنند، تأکید کنید.

مطالعه بیشتر  چاپ روی کامپوزیت چیست و چه کاربردی دارد؟

تخت خواب را شلوغ نکنید! میزهای خواب اغلب مملو از مواد مطالعه، عینک، جواهرات و موارد دیگر می شوند. برای اینکه فضای بیشتری به خود بدهید، از شر بزرگترین گراز فضایی پاتختی خلاص شوید: لامپ. به جای یک چراغ رومیزی، از یک چراغ دیواری یا دیوارکوب استفاده کنید. این کار فضای زیادی را روی میز خواب شما آزاد می کند و یک وسیله نصب شده روی دیوار با بازوی قابل تنظیم نور بهتری برای مطالعه به شما می دهد.

اگر می خواهید یک میز واقعاً چشمگیر را انتخاب کنید که قرار است در مرکز غذاخوری یا اتاق نشیمن شما قرار گیرد، میزی را انتخاب کنید که پاهای آن به راحتی جدا شوند. این میز شما را به یک قطعه قابل حمل تر تبدیل می کند. می توانید هنگام حرکت آن را با خود ببرید و حتی در آینده با نصب آن بر روی پایه های جدید ظاهر آن را به روز کنید.

طراحی داخلی می تواند یک کار دلهره آور باشد و ممکن است به نظر برسد که باید پول زیادی مصرف کنید. این درست نیست. اگر صبور باشید و دوست دارید برنامه ریزی کنید، در هر بازه زمانی و بودجه ای می توانید کارهای زیادی با خانه خود انجام دهید. این نکات را در ذهن داشته باشید تا خانه خود را به خانه رویاهای خود تبدیل کنید!d

سنگ مصنوعی

بهبود فضای داخلی uv پرینت ایران
بهبود فضای داخلی uv پرینت ایران

یکی از بهترین راه ها برای بهبود فضای داخلی خانه و منزل استفاده از سنگ مصنوعی میباشد.

سنگ مصنوعی با داشتن طرح ها و رنگ های مختلف میتواند به خوبی به زیبایی محیط و دکوراسیون فضای داخلی خانه کمک شایانی بکند.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *