بهترین کیفیت را با ما داشته باشید
خدمات چاپ مستقیم و برش لیزری 

شلف استاپر فروشگاهی (Shelf Stopper ) ، یکی از المان های بازاریابی است که با هدف جلب توجه مشتریان در محیط های کاری کوچک مورداستفاده قرار می گیرد.

یکی از روش های تبلیغاتی و بازاریابی برای خرده فروشی ها ، استفاده از Shelf Stopper می باشد. نام های دیگر Shelf Stopper ، قفسه سخنران یا wobblers می باشد. این تجهیزات ، المان های تبلیغاتی خیره کننده ای هستند که با اتصال به قفسه های فروشگاه موجب جلب توجه مشتریان می شوند.

بیشتر بخوانید: تندیس پلکسی

آشنایی با Shelf Stopper

شلف استاپر فروشگاهی از جنس مقوای مقاوم و یا پلاستیک است. این المان ها در کنار قفسه های فروشگاه های مختلف نصب می شوند. این تجهیزات با استفاده از رنگ های متنوع و شاد و طرح های جالبی طراحی و ساخته می شوند.

طراحی خاص Shelf Stopper ها سبب می شود که توجه هر مشتری یا خریداری به آنها جلب شود. بنابراین وجود این تجهیزات در محل کسب و کارهای مختلف ، تأثیر زیادی در رونق کسب و کارهای آنها دارد.

جنس و اندازه های Shelf Stopper

شلف استاپر فروشگاهی در اندازه های گوناگونی تولید می شود. جنس این Shelf Stopper معمولاً از مقوا ، طلق ، پی وی سی و پلکسی گلاس و … است. امکان چاپ بر روی Shelf Stopper به روش های گوناگونی وجود دارد. ضخامت این محصولات با توجه به نظر سازنده یا مشتری متفاوت خواهد بود.

مطالعه بیشتر  3روش آسان چاپ روی چوب

برای چاپ بر روی این وسیله همانند چاپ روی پلکسی از دستگاه فلت بد استفاده می شود. همچنین با استفاده از دستگاه دیجیتال کات می توان برش های این ورق ها را به شکل ها و اندازه های مختلف انجام داد.

مزایای استفاده از شلف استاپر فروشگاهی چیست ؟

به چندین جهت به استفاده از Shelf Stopper ها توصیه می شود :

مزایای استفاده از شلف استاپر فروشگاهی چیست ؟

مشکلات استفاده از Shelf Stopper

توجه داشته باشید که شلف استاپر فروشگاهی به دلیل طراحی خاص خود ، فضای زیادی را درگیر می کند. خرده فروشی ها باید همزمان به جا دادن محصولات بی شمار خود و ایجاد فضایی برای تبلیغات توجه داشته باشند. اگر از Shelf Stopper زیاد استفاده کنید ، برای جا دادن محصولات خود با کمبود جا مواجه خواهید شد. بنابراین برای محیط کسب و کار خود از تعداد مشخصی از Shelf Stopper ها استفاده کنید.

مطالعه بیشتر  چاپ روی شیشه سکوریت

نکته مهم دیگر این است که یک المان تبلیغاتی ساده نسبت به یک Shelf Stopper ، هزینه کمتری برای شما خواهد داشت. بنابراین اگر می خواهید حداقل هزینه ها را داشته باشید ، باید بی خیال استفاده از این Shelf Stopper ها شوید.

شلف استاپر فروشگاهی ساخت یووی پرینت ایران

Shelf Stopper ساخت یووی پرینت ایران با سایر محصولات مشابه ، متفاوت می باشد. کارشناسان این مجموعه به صورت حرفه ای به طراحی و ساخت Shelf Stopper اقدام می کند. طراحی بسیار حرفه ای یووی پرینت ایران سبب می شود که برند شما متمایز از سایر برندها شود و در ذهن مشتری تثبیت شود. با نگاهی به Shelf Stopper ساخت ما ، می توان نظر مشتریان را به سمت محصول موردنظر به خوبی جلب کرد.

نکات مهم درباره خرید و استفاده از Shelf Stopper

در زمان سفارش و نصب این کالا باید به نکات مهم زیر توجه کنید :

کاربردهای مهم Shelf Stopper

در کسب و کارهای مختلفی از شلف استاپر فروشگاهی استفاده می شود. کتابفروشی ها ، فروشگاه ها ، هایپرمارکت ها ، سوپرمارکت ها ، لوازم تحریری ها ، ابزارفروشی ها ، لباس فروشی ها و … از جمله مکان هایی هستند که از Shelf Stopper ها استفاده می کنند.

مطالعه بیشتر  چاپ سیلک روی شیشه

در واقع در این مکان ها با هدف نمایش اطلاعات محصولی خاص ، نمایش تبلیغات موردنظر ، نمایش تخفیفات ، نمایش فروش های ویژه ، نمایش توضیحات حائزاهمیت درباره محصولی خاص و … از Shelf Stopper استفاده می شود.

چاپ بر روی شلف استاپر فروشگاهی

صنعت چاپ در سال های اخیر پیشرفت بسیار زیادی داشته است. به لطف این پیشرفت ها ، چاپ روی سطوح مختلفی قابل انجام شده است که یکی از آنها چاپ بر روی پلکسی می باشد. چاپ بر روی این سطوح با دستگاه فلت بد صورت می گیرد.

هزینه چاپ بر روی سطوح مختلف از جمله Shelf Stopper به نوع متریال چاپ ، ابعاد چاپ ، طرح و رنگ موردنظر ، نوع برش و … بستگی دارد. با استفاده از کمی ابتکار و خلاقیت می توان طرح های مختلفی را بر روی این سطوح چاپ کرد تا جذابیت های بصری فوق العاده ای ایجاد کرد.

هزینه شلف استاپر فروشگاهی

نرخ این محصول با توجه به فاکتورهای مختلفی مانند ابعاد ، نوع طرح ، پیچیدگی یا ساده بودن طرح ها و … مشخص می شود. اگر سفارشات شما زیاد باشد ، صد درصد هزینه ساخت Shelf Stopper برای شما کمتر محاسبه خواهد شد. شرکت های مختلف ، نرخ متفاوتی را برای ساخت این محصولات درنظر گرفته اند. حتماً به انتخاب یک شرکت حرفه ای و مجرب برای سفارش Shelf Stopper موردنظر خود ، اهمیت دهید.

بیشتر بخوانید: چاپ بر روی پلکسی در ابعاد گوناگون

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *